Kategórie
 
 
 
SK bocny banner 428x667
CHCETE PORADIŤ?
 
 
2 bezplatne meranie tvrdosti vody
Meranie tvrdosti ZADARMO
 
 
 
 

Informácie v súvislosti s COVID-19

Vodný blog
od Čistá Voda
16.03.2020

Zaujíma Vás ako fungujeme počas mimoriadnej situácie? V tomto článku sme zodpovedali Vaše najčastejšie otázky ohľadom aktuálnej situácie , vybavovania Vašich objednávok a prijatých opatrení. 

Vážení zákazníci ČistejVody, 

k aktuálnej situácii okolo nákazy vírusom Covid-19 pristupujeme zodpovedne a s maximálnym rešpektom. Z tohto dôvodu sme pre Vás pripravili prehľad najdôležitejších opatrení a odporúčaní, ktoré sa týkajú nákupu v našom e-shope počas tejto mimoriadnej situácie. 

Predovšetkým Vás však chceme uistiť, že náš eshop funguje stále naplno a robíme všetko preto aby sme zabezpečili vašu spokojnosť. Objednávky odosielame v čo možno najkratšom čase, rozbory vody vykonávame v rovnakých lehotách ako tomu bolo doteraz a stále garantujeme možnosť montáže a servisov všetkých filtrov na vodu. 

Situácia nie je ľahká pre nikoho z nás, no my v ČistejVode pevne veríme, že ak sa budeme správať zodpovedne a budeme dodržiavať nariadenia stanovené vládou, spoločne túto krízu zvládneme. 

Informácie COVID-19 vybavovanie objednávok

Radi Vám zodpovedáme Vaše najčastejšie otázky: 

Kedy bude môj balík doručený? 

Naši zamestnanci na expedícii tovaru robia všetko preto, aby objednávky tovaru skladom prijaté do 12:00 boli ešte v tento deň odovzdané dopravcovi DPD a doručené na druhý deň. Avšak s ohľadom na aktuálnu situáciu nemôžeme ručiť za včasné doručenie kuriérskou spoločnosťou, keďže rovnako aj oni pracujú v obmedzenom režime - s menším počtom zamestnancov, čo sa môže prejaviť v mierne oneskorenom doručení zásielok. Doručenie balíkov do Zásielkovne bežne trvá dlhšie, a práve v tomto období, keď je množstvo ich pobočiek povinne zatvorených, sa tieto lehoty môžu značne predĺžiť. Pri výbere dopravy preto odporúčame zvoliť služby kuriéra DPD. Objednávky nad 70 eur Vám doručíme bezplatne


Aké sú aktuálne možnosti platby? 

Najrýchlejšia a najbezpečnejšia platba je v súčasnosti platba vopred prostredníctvom platobnej karty. Takto zaplatená objednávka je hneď potvrdená, tým pádom je prednostne zabalená a odovzdaná dopravcovi. V prípade objednávky zaplatenej kartou je možné doručenie už na druhý deň. Tým, že je objednávka pri preberaní už uhradená, strávite s kuriérom len minimum času, čím chránite seba aj jeho. 

Objednávku je možné uhradiť aj platbou na bankový účet - treba však počítať s dlhšiou dobou dodania, keďže medzibankový prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ako najmenej odporúčaná možnosť úhrady je v aktuálnej situácii platba na dobierku prostredníctvom platobnej karty, keďže prichádzate do kontaktu s kuriérom. Ak ste si už zvolili tento typ úhrady, odporúčame vybaviť sa ochrannými prostriedkami - rúško a rukavice a minimalizovať čas strávený preberaním balíka. Platba na dobierku v hotovosti kuriérovi z bezpečnostných dôvodov nie je možná, môžete platiť na dobierku kuriérovi len prostredníctvom platobnej karty.


Môžem si dať spraviť rozbor vody, prípadne montáž či servis filtra na vodu? 

Aj v tomto období vykonávame rozbory vody, avšak je možné že výsledky rozboru vody Vám budú doručené oneskorene, nakoľko naše akreditiované laboratóriá pracujú v obmedzenom režime s nižším stavom zamestnancov. 

Prijaté opatrenia koronavírus

Montáž rovnako ako aj servis sú stále dostupné a naši technici sú vám k dispozícii od 8:00 do 20:00 každý pracovný deň. Samozrejme, všetci naši zamestnanci sú vybavení ochrannými prostriedkami a používajú bezpečné postupy. 


Môžem si prísť po balík osobne? 

Chceme byť zodpovední voči našim zamestnancom a preto sme osobný odber na adrese Hričovská 221 v Žiline dočasne pozastavili. Rovnako v našich kancelárskych priestoroch na Kálov 9 v Žiline nás aktuálne nenájdete, pretože všetci naši zamestnanci zákazníckej a technickej podpory, marketingu pracujú z domu. Tak ako pred tým, sú Vám však plne k dispozícii prostredníctvom e-mailu, online chatu a telefónu od pondelka do piatka v čase 8:00 - 16:00. Budeme radi, keď sa nás obrátite. 


Súhrn preventívnych opatrení: 

  • dočasné pozastavenie osobného odberu v našich priestoroch,
  • dočasné pozastavenie možnosti platby v hotovosti na dobierku, stále je však možné platiť na dobierku kuriérovi prostredníctvom platobnej karty,
  • zvýšili sme intenzitu dezinfekčných procesov v sklade, 
  • na sklade sme prijali prísne hygienické opatrenia a všetci naši zamestnanci sú vybavení ochrannými prostriedkami, 
  • uzatvorenie kancelárskych priestorov, naši zamestnanci pracujú z domu a sú Vám plne v dispozícii prostredníctvom e-mailu, chatu a telefónu od pondelka do piatku (8:00 - 16:00).

Ak máte akékoľvek otázky na nás, neváhajate nás kontaktovať. Zodpovieme na otázky a ochotne Vám poradíme s výberom zariadenia na úpravu vody či na odstránenie baktérií a vírusov (z vody). Buďme trpezliví a v záujme vlastnej bezpečnosti, ako aj bezpečnosti všetkých občanov dodržujme stanovené nariadenia.

Tím ČistejVody

 
 
Kontaktujte nás:
alebo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia